Dagen efter

Är inte så seg som jag befarade att jag skulle vara idag. Gött dä. Kanske man kan göra nåt vettigt utav dagen då? Nä, blir nog slappande i soffan med lite bra skit i dvd-spelaren. Och förstås lite kattgos.

Gårdagskvällen bjöd på trevligt sällskap och tårta(som jag tog bild av, men nu hittar jag inte den fördömda sladden till kameran). Som vanligt tror jag alltid att allt ska bli värre än vad det blir. När ska jag lära mig det? Alltid lika trevligt att upptäcka att vissa kompisar känner andra kompisar.
Present hade jag till födelsedagsbarnet också. Kokos duschkräm och lotion från Yves Rocher.

Dom var väldigt uppskattade kan jag säga. Varenda gång hon sprang på dass så smörjde hon in sig :)
När de andra sedan drog till Olssons brygga där Dublin fair spelade så cyklade jag ut till Ingestrands camping. Lite creepy att cykla i mörkret själv med skogen omringades. Väl framme så träffade jag min syster och ena bror och två kompisar och fyra trevliga Skövdianer.

Kennet(brorsan) stack i förväg och rände runt i Dotteviks området på bara det sätt som Kennet kan. När vi sedan bestämde oss för att gå hemåt en liten stund efteråt så var han fortfarnade kvar i Dottevik så vi tänkte hinna i fatt han.
Jag fick iaf telefonkontakt med honom så vi skulle möta honom vidd busshållsplatsen vid skolan. När vi kom fram så såg vi honom inte förrän när han plötsligt hoppar fram ur några buskar på fel sida av ett stängsel. Efter det gick vi i samlad trupp in till stan där våra vägar skildes när vi alla skulle till våre respektive hem.
En väldigt lyckad kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0