Lite nervös faktiskt,

är jag inför imorrn. Ska på 25 årskalas hos en barndomskompis som jag inte umgåtts så mycket med dom senaste åren. Grejen är att jag kommer vara den som sticker ut med min hårdrocksstil. Inte för att det är nåt problem så, men när jag går på såna fester så brukar folk hålla sig lite på sin kant. Kolla lite snett på en. Ja jag vet att det säger mer om dom än om mig, men som gammalt mobboffer så vet jag att osäkerheten kommer komma krypandes. Nog för att jag är starkare nu än var jag var då.
Och alltid när jag träffar nytt folk så blir jag blyg och vågar inte säga så mycket, om inte det är nån som pratar med mig förstås då. För om nån är social mot mig så är det ju klart att jag att jag öppnar upp mig mer.
Iaf så funderade jag på om jag skulle försöka vara mer neural med kläder och smink för att underlätta lite. Men så kom jag på bättre tankar. Jag kör mitt race så får folk tycka vad de vill. Dom får ta mig som jag är helt enkelt.

Funderar på om jag ska ta och fixa lite kaffe och kolla lite på youtube innan filmen på sexan börjar kl 22. Quarantine heter den och är en remake på den spanska filmen rec. Ska bli spännande att se om den är bättre eller sämre. Får hålla tummarna att den inte suger. Efter det börjar jag nog på femte säsongen av OZ. Jävligt bra serie som måste ses. Eller så trycker jag in nån rulle, det spörs.
Nä, nu har jag bestämt mig kaffe blir det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0