På tiden

För några år sen såg jag en dokumentär som heter "Paradise Lost". Den handlar om tre ungdomar som blivit anklagade för mord på tre pojkar. Anledningen till att dom först och främst blev misstänkta var att de lyssnade på Metallica och klädde sig i svart. Dom blev dömda för morden utan nån som helst vetenskaplig bevisning. En av dom blev till och med dömd till döden.
Men nu äntligen blir dom släppta. Dock så var dom tvugna att erkänna sig skyldiga. Det betyder att dom som egentligen är skyldiga går fria. Får hoppas att detta tas upp på högre distanser så att det (förhoppningsvis) blir lite rättvisa. Mer om detta står på: http://svt.se/2.22584/1.2507750/dodsdomda_slappta_efter_18_ar

Vidare till annat. Idag blir det som sagt 25-årskalas. Tänkte jag skulle använda min fina kjol som jag köpte nere på Wacken i Queens of darkness tält. Men det är ungefär så långt jag kommit i planeringen med kläder. Det är alltid kläderna som är svårast tycker jag. Smink och hår brukar falla på plats bara man bröjar, men kläder. Dom ska inte bara sitta bra utan dom ska kännas bra och så måste dom matcha. Inte för att jag har så färgglad garderob. Nä, det mesta är svart. Men själva stilen på kläderna kan skilja sig. Sen så kanske jag ska dra ut till Ingestrands camping efter festen. Då kan det vara bra med lite varmare kläder då hösten tycks vara kommen. Jaja, det ordnar sig sen.
Nu borde jag ta och trycka i mig lite frukost och se till att få mig litte kattgos innan jag ska dra iväg.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kläder är alltid en jävla pina. Men kjolen du köpte bör gå funka finfint!

2011-08-21 @ 02:56:45
Postat av: Annie

Det gjorde den :)

2011-08-21 @ 03:47:19
URL: http://sheeightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0