Slut på ledigheten

Imorrn börjar allvaret igen. Dvs, dags att börja jobba. Så nu är det slut på sovmornar och sena kvällar. Det jobbigaste med mitt jobb är inte att städa toaletter utan det är att gå upp tidigt. Är ingen morgonperson, så att börja kl 6 varje morgon är inte roligt. Men det är ju sånt man får lov att anpassa sig till när man är vuxen. Iaf om man ska ha råd att leva och kunna hitta på roliga saker som att åka på festivaler, konserter, gå på bio och såna saker.
Så ikväll så måste jag lägga mig tidigt. Hur nu det ska gå till? Borde iaf se till att fixa mig i ordning så att det bara är att slänga sig i sängen när tröttheten kommer. Ingen idé att lägga sig innan den kommer för det skulle ändå inte gå att somna.
Bäst att sluta beklaga mig. Det gör ju inte saken bättre.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är klippt för min del också i morgon, fast jag börjar ju inte klockan sex som tur är.

Aja, ett år kvar till nästa semester. Och Wacken! :D

2011-08-21 @ 23:26:08
Postat av: Annie

Sen så är det ju ännu mindre tid till Getaway :)

2011-08-23 @ 18:23:59
URL: http://sheeightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0