Trött

Jösses vad sleten jag var igår. Sov bort hela dagen när jag kom hem. Idag känns det ungefär lika. Men nu snart ska jag tvinga mig iväg för första träningspasset på tre veckor. Kommer få en härlig träningsvärk. Tunhgt pass är det. Men nu kan jag inte dra ut på det mer. Är så sugen på att komma igång ordentligt igen. Var väldigt duktig veckorna innan Wacken må jag säga.

Förrsesten, så fort jag satte foten på jobbet så var det enda som påminde mig om semestern tröttheten. Annars så var det som om jag aldrig vart ledig. Tänk om man kunde få 4 månader istället för 4 veckor(jag får ju iofs 25 dar men tar 20 på sommaren).

Nu börjar det bli dags att slänga sig på cykeln ner till hälsokompaniet. Vi får se om jag överlever detta.

Kommentarer
Postat av: jennifer

gött att komma igång med träningen igen! alltid som mest tungt INNAN passet...

2011-08-26 @ 09:38:08
Postat av: Annie

Ja, när man väl är där så tycker man ju att det är gött :)

2011-08-26 @ 18:25:45
URL: http:// http://sheeightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0