Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry

Sitter här och trycker i mig en asgod, hemmagjord paj. Lite energipåfylllning efter träningen. Hart kört pump och innan dess testade jag på det nya CXWorx som hade release på Hälsokompaniet igår. Nu gäller det att inte ligga på latsidan för detta komme ge resultat.
Jädrar så sliiten jag är nu. Har inte varit iväg och tränat sen förra torsdagen och man tappar ganska fort.

Imorrn SKA jag iväg på stepen. Inga undanflykter som håller längre. Mår ju så mycket bättre, både fysiskt och psykiskt, när jag håller igång ordentligt med träningen. Som innan semestern och första veckan under den. Då var jag iväg måndag - fredag och det passade mig utmärkt.
Vilken träning som är bäst, är som med allt annat individuel, så det som är bra för dig kanske är helt fel för mig.
Men höst schemat som är nu på kompaniet måste vara det sämsta som jag har varit med om hitills, men det gäller väl att göra det bästa av situationen.

Jädra tjöt om träning det blev nu. Men det är inte så mycket som har hänt.
Kommer missa Edguy när de spelar i Sverige nu i slutet av september. Dom kunde väl kommit hit efter lönen kommit in på kontot?
Pernilla och jag ska försöka komma iväg på Udo istället. Blir antagligen en vistelse på Hotel Nice B&B då spelningen är på en torsdag i Göteborg. Ska bli trevligt att se om flinten jobbar kvar och vad han kan tänkas ha för käck(stavning jag inte orkar leta upp) tshirt på sig.

Nä, nu ska jag slänga mig i duschen och sedan slappa med katterna i soffan innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har också fuskat med träningen på HK men nu är det höst så jag är hellre utomhus och strövar i skogen eller ute om nätterna och tittar på himmelen. Så motion blir det ju i alla fall! :)



Sv: Jo, jag vet att jag skrev fel i smset men jag var ju för fan nyvaken och såg knappt ett dugg. Upptäckte mitt jävla misstag när jag redan skickat det. Jag borde skämmas, besserwisser och rättstavningsfascist som jag är. :(

2011-09-15 @ 23:12:19
Postat av: Bella

Meneee! Har jag hört, men inte kommit ihåg att du har en blogg? Gah! Kul iaf, den ska jag ha koll på :) Haha, och du, det känns skönt att du ska kremeras så man inte hittar likdelar lite här och där :D Snubbla över en fot är nog inte så trevligt..

2011-09-17 @ 19:00:54
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh, du måste tala om ifall han jobbar kvar :-D På webbsidan står han fortfarande som den som sköter om stället iaf. Härlig person! :-)

2011-09-17 @ 22:39:56
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Jo, men då var det ju faktiskt fylla med i bilden och man var ute i skogarna. I ärlighetens namn så sa du ju inte till någon om var eller vad du skulle göra så man blev ju orolig när du var borta. :)

2011-09-18 @ 13:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0