Ojsan!

Somnade visst i soffan förut. Vaknade med ett ryck för drygt en timme sedan.
Trodde att jag hade försovit mig till jobbet igen.
När jag tog mobilen och kollade klockan så lugande jag mig lite och tänkte att jag kanske skulle gå och lägga mig i sängen så jag kommer upp i tid imorrn. Men då kom jag ju på att det är ju faktiskt fredag idag.
Hallå eller, vadå dagvilsen? Har haft fel dag hela veckan så jag legat en dag efter.

Förut efter jobbet var jag en snabb sväng hos syrran och byte sovsäck. Hade råkat grabba hennes efter vi varit i Degerfors med släktingar på midsommar. Är ju ett tag sen men det föll i glömska och uppdagades inte förrän undertecknad packade upp i tältet på Wacken. Hon behövde den iaf idag för hon ska på nån studentfest i K-town och spendera natten hemma hos söta Grodan.

Sedan var jag till Elin som out of the blue kände för att bjuda mig på mat. Gött var det kan jag säga. Hemmagjord potatisgratäng och vitlöksmarinerade kotletter(eller konkletter som hon både säger och skriver :)).

Nä nu ska jag försöka hitta nåt på tv:n att glo på. Är ju helg så det finns väl i vanlig ordning inget att se på så jag får väl slänga i en dvd eller nöe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0