Skydd beställt.

Om man tänker som jag så skulle det kunna vara kondomer, men nej, inte i detta fallet. Utan jag har beställt till min kära mobbe. Får se hur lång tid det tar innan dom kommer.

Är sugen på att dra ut ikväll, men har inte så mycket cash. Dessutom är Jenny hemma från Norge och hon skulle ut. Blir ju ännu mer sugen då man inte ser henne så ofta. Kanske drar iväg och köper några punk och drar ut. Lite ska man väl roa sig, eller? Vi får se vad som händer.

Glömde ju skriva igår att jag fick ett par snygga leggings igår av kära systeryster. Svarta med såna där läderdetaljer. Snygga! Tackar :*

Idag har jag varit lite duktig, har faktiskt diskat och tränat lite. Och så bakade jag en kladdkaka. Under tiden så lyssnade jag på morgonpasset från igår när Anders Jansson från Hipp hipp var med. Blir alltid så utflippat då. Magträning då man typ skrattar konstant :)


Kommentarer
Postat av: Mika

Köpte du en mobväska? Jag behöver ju åxå en sån nu :) Vart köpte du? Måste ju göra ALLT lika som dej nu, haha!

2011-09-11 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0