Snörvel

Så var helgen snart slut igen. Och en ny vecka analkas.

Hur har då denna helgen varit?
Jo, fredag blev en lugn hemmakväll med ett par 3,5or och kassa program på tv:n. Innan det så var jag i väg på ett body step pass på HK.

Lördagen vaknade jag med halsont och rinnande näsa. Ingen förvarning om att det var nån förkylning på väg så lite chockad var jag. Sen blev jag sur för att jag hade verkligen känt att jag skulle komma igång med träningen.
Det är så typiskt, alltid är det nåt som kommer mellan. Men det är väl Murphys lag som är i farten antar jag.
annars gick lördagen i fredagens tecken.
En positiv grej var att jag hittade Scooter låten som jag och Pernilla sökt i så många år. En sån där hitta musik app som jag har på mobilen hjälpte. Och lite skönsång från undertecknad ;)
Hade egentligen lagt ner den där jakten, men så kom mitt sug att veta fram igen när dom hade en Scooter låt med på pumpen. Dock inte den. Les Mills som fixar dom här passen är fötjusta i Scooter (och vår alldeles egna E-type) så de brukar ha med en del låtar med dom. Så lite hade man hoppats på att den skulle dyka upp där.

Jag passade på att se på Boy A när den gick på SVT igår kväll. Tyckte det var en mycket tänkvärd film med bra skådisar.


Idag har jag bara legat i soffan och tyckt synd om mig själv. Har iaf inte ont i halsen längre iaf. Tittat på två kassa filmer som gick på tv:n. Och nu tittar jag på Celebrity fit club USA. Tänkte bara se på början för att ha reda på vilka kändisar som var med. Och där dyker Sebastian Bach upp. Nu är jag ju tvungen att se varenda avsnitt. Sen så att Bobby Brown och Kevin Federline är med gör ju inte saken sämre :)
Nu ska jag fortsätta med att tycka synd om mig själv och ladda upp inför jobbet imorrn så att jag orkar med det. Dyrt att vara sjuk.



Kommentarer
Postat av: Bella

Fick ett trippelmess av dig :)

Blogg.se är retarted ibland!

Usch, så jobbigt med förkylningar, känner igen mig, direkt man kommer igång med träningen vaknar man med halsont och huvudvärk. Gah! Hoppas det går över snabbt för dig!

2011-09-18 @ 21:27:03
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0