Tänk om...

jag kunde lära mig att lägga mig i tid. Inte konstigt att jag är trött hela dagarna. Imorrn får jag skippa napen och lägga mig inte senare än kl 22. Till slut så kanske jag orkar göra nåt annat än bara somna i soffan. Nog för att det inte är fel, men det vore gött om jag fick tummen ur och gjorde nåt vettigt istället. T. ex. dammsugning, det skulle behövas, men tjugo överr tio en tisdagskväll tror jag inte skulle uppskattas av grannarna. Det vore kanske nåt att skaffa ett hus? Då skulle man inte behöva ta lika mycket hänsyn till andra iaf. Det vore gött.
Ett litet hus, lika stor som en två eller trea i det området jag bor i nu hade vart perfekt. Drömma kan man göra iaf. Nä, är väl dags för de riktiga drömmarna att göra sin entré snart. Hade funderingar på att se klart Sex and the city som går på tv 11, men så såg jag att den slutar 23.50 så dete får det inte bli.


Vi får se om det blir en zombiedröm igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0