Zzzzz...

Imorse försov jag mig och inte lite heller. Vaknade tio i åtta. Börjar klockan 6 och går upp halv fem, så det var inte en dålig försovning. Tur vi har flextid till klockan nio.
När jag vaknade låg båda flickorna hos mig vilket inte hör till vanligheterna en vardagsmorgon. Jag låg där en stund och tänkte att klockan ringer nog snart. Men det dröjde så jag funderade på om jag skulle gå upp och kolla hur mycket uret var. Så jag öpnnade ögonen och tänkte vad ljust det är innan det kopplade att jag försovit mig.
Jag kollade mobilen där jag hade 10 missade samtal och 4 sms (varav två var från röstbrevlådan). Vara bara att ringa upp och ge livstecken för att sedan stressa iordning.
Så jag satte upp håret, satte på mig några paltor, satte i linserna och gav katterna mat. Sedan var det bara att hiva sig på cykeln och speeda till jobbet. Allt som allt tog det drygt 20 minuter.
Liter mobbad på jobbet blev jag, men det är sånt en får ta :)

Djuret sjusovare är ju bara för sött <3

Nä nu ska jag bege mig på en lite promenad i det fina höstvädret och sedan ska det bli lite body pump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0