Blah, blah, blah.

Är väl egentligen dumt att börja blogga igen då jag är hemma och är sjuk? Är ju inte direkt så att det händer nåt. Oh well, kan ju alltid ligga här i soffan och klaga och tycka synd om mig själv. Och kanske hoppas på sympatier;)
Tog ett ångbad med Vademecum förut, fick ut lite slem och snor. Gött dä;)
Fick tummen ur förut också och plockade in tvätten som hängt ute sen i lördags, jädrar så varmt det var. Typiskt att det ska vara fint när jag är instängd här i lägenheten:(
Målade naglarna nyss också, sådär lagomt ansträngande. Var utråkad(är fortfarande) och orkar ju inte göra nåt speciellt heller. Brukar inte ha nagellack då jag av hygienskäl inte får ha det på jobbet. Lite tråkigt men vad ska man göra?
Katterna bråkade nyss också. Sydney ville ha tillbaka "sin" plats från Sussy. Lite väsningar, vilket inte händer så ofta. Tycker inte om när de gör det, känns så allvarligt då. Men jag brukar inte lägga mig i. Sydney fick sin plats iaf.
Nä nu ska jag fortsätta se på Top gear.

Kommentarer
Postat av: Grodan

Krya på dig :)

2012-06-20 @ 17:40:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0