¡Chinga tu madre!

Jaha, så var det midsommarsdagen. Många som är bakfulla idag. Men icke jag. Tog det lugnt igår.
Jag var hemma en sväng hos syrran och svågern innan dom skulle iväg på fest. Blev bjuden på potäter, gräddfil, ägg och vitlöksbröd. Fanns sill också men det är jag inte så förtjust i. Och syrran bjöd på grogg också, dom var lättdruckna kan jag säga:)
Så vad gör man en dag som denna då? Finns ju inte direkt nåt på tv:n att se. Har funderat i ett par timmar att jag kanske ska ut och gå en sväng. Vi får la se hur det blir med den saken. Vore nog bra iaf.
Förkylningen går på sitt sista varv nu iaf så snart kan jag börja leva igen;)
Såg för övrigt på en film med Sylvester Stallone och Brigitte Nielsen igår. Hon såg ju riktigt bra ut en gång i tiden. Filmen sög och jag kom på att jag sett den en gång förut. Men den dög att somna till iaf;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, sugiga filmer äger att somna till. :)

2012-06-24 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0