Handling

Var iväg och handlade förut. Typiskt att jag var tvungen att dra mig iväg nu när det vankas midsommar och semester för många. Passade på att skicka iväg ett par för små skor, "bara" drygt tio nummer före mig. Men det gick faktiskt ganska snabbt:)
Väl inne på själva affären så var det ganska packat med folk, inte bra för Annie då jag blir så lät stressad när jag hamnar bakom sega folk som inte har vett att flytta på sig eller ställer sig mitt i vägen utan en tanke på att det finns annat folk i affären också. Nästan så man börjar sjunga på sommarplågan: du måste flytta på dig!
Även i kassan hade jag tur, crikey, bara två pers framför mig:) Men jag kom på att jag glömt vanilj kesella(som jag skulle ha i en fruktsallad) och skithuspapper. Fast då var det försent och kön hade börjat fyllas på bakom mig så det fick vara.
Varmt och gött var det ute och jordgubbar fick jag med mig. En brännande känsla i hals och bröst påminde mig om min förkylning så inget mer ansträngande idag.
När jag bytte om efter jag kommit hem så satte jag på mig ett par shorts jag inte använt på ett tag, crikey, nästan så att dom inte ville hänga kvar på höfterna:) Gött att kunna se vilka förändringar träningen gör på kroppen :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

NEEEEEEEJ, "flytta på dig". :(



Förresten, crikey?

2012-06-24 @ 12:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0