Hohoho!

Rava så svårt att komma på rubriker ibland. Men screw it, tror jag klarar av att skriva ett inlägg iaf:)
Förkylningen har gjort sitt, bara lite snörvel och så kvar. Gött att ha kommit igång med träningen igen. Men till veckan blir det mest ölhävararmen som kommer få gå på högvarv. Då vankas det nämligen FEEEESTIVAAAAAAL!!!!!!!
Djävlar så gött:)
Det kommer bilas upp till Gävle med Matts och Marika. Men på campingen kommer jag få slå upp mitt tält själv då övriga är mesar och gamla så kommer dom bo på hotell. Men det positiva är att jag iaf kommer ha tillgång till gratis dusch:)
I skrivandets stund så sitter jag och ser på So you think you can dance? Jädrar så duktiga dom är. Är synd att en annan upptäckt dansen så sent, för crikey så kul det är även om det är på amatörnivå. Imorrn ska jag få svänga på rava på Sh'bam. Men roligaste danspasset är body jam. Då kan man låtsas lite att man är en riktig dansare:)
Äh fasiken, nu får det räcka. Borde gå och lägga mig, men i vanlig ordning så kommer det ske alldeles försent.

Kommentarer
Postat av: Tess

Rubriker ja... Ibland blir mina onödigt långa har jag märkt...hehe... Svårt att begränsa mig :-) Härligt med festival! Blir ju ingen för mig i sommar :-S Men får roa mig med Sunne vattenland och Mariebergsskogen istället. Så där som barnfamiljer gör...hahaha :-D (Kan ju inte erkänna att jag har minst lika roligt jag också. Eller jo...det kan jag. Barnasinnet kvar!)

2012-06-28 @ 00:06:55
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Festivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!! :D

2012-06-29 @ 06:03:27
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv: Så sant så, det hade underlättat en hel del det minsann! Snart blire party party!! :D

2012-07-02 @ 05:49:22
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0