Is it alive?

Kanske är dags att ta upp bloggandet igen? Det varade ju bara en kort stund. Men nu är det kanske dags för nya friskare tag....eller förkylda tag snarare. Den som lever får se;)
I morgon har jag varit hemma från jobbet i drygt 2,5 dar. Så himla tråkigt att inte orka göra något. Blev grymt sleten av att bara prova lite byxor förut. Blir nog inget mer jobb denna veckan. Och så grymt tråkigt att missa all träning också. Blir avundsjuk när jag ser folk på tv:n träna. Jaja, i-landsproblem jag vet.
Är väl meningen att jag ska uppdatera vad som hänt sen sist. Men eftersom det är mina kompisar som kanske läser denna bloggen(,ja dom som inte gett upp hoppet;p) så tänker jag inte göra det. Jo förutom en grej, vårat fikarum är fixat nu. Iaf så får vi väl tro att det ska hålla sig fuktfritt och att även rören ska hålla sig hela.
Ska ta och lägga mig nu, blir så skumma sovvanor när jag är hemma och är sjuk. Blir ju när ögonen sluter sig och näsan inte rinner och hostan håller sig borta. Håll nu tummarna att det inte är en sån där jobbig sommarförkylning som aldrig ger med sig, det vore inte så bra då det vankas några nätter i tält. Fast det är klart, hittar jag nån som kan värma mig dom nätterna så gör det ju inget;)
Jaja, dags för mig att sluta jiddra och börja sova.
God natt sa jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0