20/1 2013

Har precis satt in en kladdkaka i ugnen. Tänkte jag förtjänade lite söndagsmys då jag varken haft fredags- eller lördagsmys. Gjorde smeten med en elvisp för första gången så jag får se om det blir nån skillnad. Smeten blev iaf godare :)
 
Under veckan så har det varit lite käbbel på jobbet men det luskade vi ut själva så nu är det lugnt igen. Vem behöver en chef egentligen?
 
Har varit extra trött under veckan som gått och har inte orkat göra nåt. Hoppade över lite träning t.o.m. Men nu tror jag det börjar rätta till sig. Kan vara solen som gör det lite bättre.
 
Nu är det dags att provsmaka kakan och se på lite wrestling innan det är dags att trotsa kylan och bege sig ned till HK för lite träning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0