Jullov!

Sitter här i soffan och ser på tv lite lätt uttråkad. Har varit ledig i snart 2 veckor. Har varit gött men efter ett tag så blir man så trött på det. Skulle nog inte klara av att bli arbetslös. Det skulle nog sluta med att jag slet av mig håret och hamna på slutenvården eller nåt.
 
Detta är första gången på lääääänge som jag har igång datorn. Eller nu ljög jag, hade faktiskt igång den igår också. Men innan dess var det en evighet sen. Blir lite bortskämd med alla finesser på mobilen:) Men jag måste säga att det känns gött att ha ett rktigt tangentbord att skriva på.
 
Väntar på att Snuten i Hollywood 2 ska börja, är ett litet tag kvar. Ettan gick igår och när den var slut så bytte jag över och såg resten på Gremlins som även den gick igår. Blev ganska lagom till att det roliga började iden. Ska fan i mig bli en gremlin i mitt nästa liv, de verkar ha så sköj och inte bry sig om nån annan;)
Tänkte iaf göra samma ikväll då även Gremlins 2 går på tv:n:)
 
Ahhhh, jävla dravel det var på mig. Strir ju om ingenting egentligen.
 
Ska nog fixa lite kola att tugga på, då är det några minuter som försvinner iaf.
 
Avslutar detta inlägget med en bild från min övervakningskamera i Pernillas sovrum.
 
 
Är ett filter som gör att det är snedtak och att Pernillas frisyr är ovanligt borstad.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jo, tangentbord är grejen :-) Särskilt för mig eftersom Smartphones ibland vägrar känna mina fingrar :-S

Svar: Ah, ja då är det ju en klar fördel med tangentbord:)
Annie Svensson

2013-01-04 @ 22:12:42
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Pernilla

HAHAHAHAHA!
Jag vet inte vad jag ska tycka om att du har övervakningskameror lite överallt i min lägenhet.
Jag tror jag gillert.

OCH! Jag borstar faktiskt håret då och då. :D

Svar: Klart du gillert!! Annars är det nåt fel på dig :P
Annie Svensson

2013-01-06 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0