Onsdag

Nu har över halva arbetsveckan gått och jag har ännu inte lärt mig att lägga mig i tid. Detta resulterar i att jag är jädrigt trött på dagen och att jag tar en powernap när jag kommer hem från jobbet och sedan kommer försent i säng.
 Men idag ska jag banne mig lägga mig senast kl 22. Verkar bara vara skit på tv:n iaf så det bådar gott;)
 
Då så vad har jag gjort sen söndagen förutom jobbat? Jo om måndagen så gick jag till frisören efter jobbet. Toppade håret och fixade lugg. Är så gött att sitta och få håret tvättat och speciellt gött är det för att jag får massage på ryggen samtidigt:)
Annars så har det inte hänt nåt annorlunda. Jobba, sova, träna, sova och tvtittande däremellan. Å kattgos of course. Så lär det fortsätta resten utav veckan.
 
Nu verkar klockan vara slagen för lite gos med kelfisen Sussy så det är bäst att lägga undan datorn och sätta mig till rätta.
 
 
Uppdatering; Fan, Alien vs Predator går ju på tv11. Nu är ju min sömn i fara:(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det verkar som det bara är jag som avskyr att få håret tvättat.

Svar: Tydligen. Brukar få frågan om jag vill få det tvättat....eller brukade få frågan, de senaste gångerna så har vi gått direkt till hårtvätten. Varför avskyr du det?
Annie Svensson

2013-01-10 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0